Dapatkan perlindungan Takaful sehingga RM100,000 untuk kemalangan diri dengan pascabayar redONE Pelan MyCare50 dengan internet tanpa had dan panggilan ke liputan rangkaian terluas redONE pada hanya RM50 sebulan. Pelan ini datang tanpa kontrak dan khusus untuk pemandu e-hailing dan penunggang penghantaran makanan untuk terus berhubung dan dilindungi!
Daftar di redONE
Kedai Perdana berhampiran anda sekarang!
* Untuk senarai penuh negara dan caj panggilan masing-masing, sila semak di sini.
*Semua harga yang dinyatakan tidak termasuk Cukai Perkhidmatan, hanya terpakai untuk pengguna Pascabayar redONE.
Dikuasakan oleh Celcom Axiata, pengguna redONE kami dapat menikmati liputan rangkaian terluas dan terbaik yang sama di seluruh Malaysia.
Lawati salah satu ejen atau rakan kongsi kami yang dilantik di rantau anda.
Ini adalah tawaran untuk menarik pemandu e-hailing yang sering menggunakan data dan/atau penggunaan suara untuk menyertai redONE dengan insurans PA eksklusif.
Ini adalah tawaran kekal bermula dari 20 September 2023.
Anda boleh mendaftar di mana-mana rakan niaga atau cawangan redONE.
Semua pemandu e-hailing berdaftar. Had Umur: Lapan belas (18) tahun hingga tujuh puluh (70) tahun, boleh diperbaharui sehingga tujuh puluh lima.
Sila rujuk jadual di bawah untuk caj bayaran pendahuluan:
Item | MYCARE50 |
---|---|
Yuran pendaftaran | RM10 |
Bayaran pendahuluan | RM50 |
Bayaran pendahuluan dikecualikan untuk nombor Port-in MNP.
Jika anda memerlukan had kredit yang lebih tinggi, deposit diperlukan jika tempoh anda dengan redONE kurang daripada 6 bulan.
Anda perlu membayar bayaran pendahuluan sebanyak RM50.
Baki kuota anda untuk bulan tersebut akan dibatalkan.
Tidak, pelan tiada kontrak. Jika anda mengambil nombor premium, anda akan tertakluk pada tempoh kontrak 24 bulan.
Anda boleh membeli Top Up Data dengan mendail *123# atau log masuk ke 1App untuk membeli data tambahan.
Ya, anda boleh mendaftar sehingga 6 talian tambahan.
Pelan ini eksklusif untuk pemandu e-hailing sahaja.
Berikut ialah jadual penggunaan data:
Penggunaan Data MyCare50 | Order |
---|---|
Pembelian redVIDEO, redSOCIAL, redSTUDY, redMUSIC, redSPOT, redDATA | Pertama |
30GB Data 4G LTE bundled | Kedua |
Pembelian Data Top Up | Ketiga |
Internet Tanpa Had | Keempat |
Produk ini ialah produk yang boleh diperbaharui yang menyediakan pampasan sekiranya berlaku sebarang kecederaan, hilang upaya atau kematian yang disebabkan oleh kejadian yang berlaku secara tiba-tiba, tidak dijangka dan secara kebetulan tanpa diduga.
Tempoh perlindungan adalah selama satu (1) tahun. Anda hendaklah memperbaharui perlindungan takaful anda setiap tahun.
Produk ini melindungi:
Takaful 100 | Protection |
---|---|
Kematian Akibat Kemalangan | RM100,000 |
Hilang Upaya Kekal Akibat Kemalangan | RM100,000 |
Pendapatan Hospital Akibat Kemalangan (maksimum sehingga 200 hari) | RM100/day |
Unit Rawatan Rapi (ICU) (maksimum sehingga 200 hari) | RM200/day |
Perbelanjaan Pengebumian | RM2,000 |
Perbelanjaan Kerusi Roda dan / atau tangan atau kaki palsu | RM1,000 |
Bayaran Ambulans | RM100 |
Tempoh perlindungan adalah selama satu (1) tahun. Anda hendaklah memperbaharui perlindungan takaful anda setiap tahun.
Nota: Sila rujuk kepada kontrak sijil induk untuk keterangan penuh atas manfaat, terma dan syarat yang terdapat dalam produk ini.
Premium ini kombo dengan pelan MYCARE50 anda. Semua caruman dan yuran yang ditunjukkan di dalam dokumen ini tertakluk kepada cukai atau levi kerajaan yang lain.
Produk ini tidak melindungi tuntutan yang disebabkan oleh kejadian yang berikut:
Nota: Senarai ini tidak lengkap. Sila rujuk kepada kontrak sijil induk untuk senarai penuh pengecualian yang terdapat di dalam produk ini.
Sijil Takaful ini disertakan dengan pelan MYCARE50 anda. Ia adalah manfaat yang diberikan kepada anda sehingga anda menamatkan pelan MYCARE50 anda.
Adalah penting bagi anda untuk memaklumkan kepada kami sebarang perubahan dalam butiran maklumat/peribadi termasuk penamaan, pekerjaan dan maklumat diri yang akan mempengaruhi profil risiko. Anda boleh menulis surat atau emel kepada kami menerusi alamat atau alamat emel di bawah.
Perlindungan insurans diaktifkan pada bulan hadapan selepas pendaftaran pelan MYCARE50.
Sijil electronic akan dikeluarkan semasa perlindungan dimulakan.
Perlindungan Takaful berkuatkuasa kecuali jika kami tidak menerima bayaran selama 2 bulan atau sijil luput.
Tambah nilai Takaful tidak dibenarkan kerana insurans terikat dengan pelan MYCARE50.
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, Pelanggan kena hubungi Zurich untuk mendapat proses tuntutan:
Zurich General Takaful Malaysia Berhad Level 23A, Mercu 3, No. 3, Jalan Bangsar, KL Eco City, 59200 Kuala Lumpur, Malaysia.
Tel: 03-2109 6000 Fax: 03-2109 6888 Call Centre: 1-300-888-622 Email: callcentre@zurich.com.my
Semua harga yang dipaparkan tidak termasuk cukai perkhidmatan yang akan dikenakan pada bil bulanan anda.
Bayaran akses bulanan untuk pelan MYCARE50 hanya boleh digunakan untuk kombo data berkelajuan tinggi, internet tanpa had dan panggilan tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia dan talian tetap, bukan untuk panggilan video atau panggilan suara ke nombor khas.
Pelan MYCARE50 adalah bersama 30GB kelajuan tinggi dan diikuti dengan internet tanpa had pada kelajuan biasa.
Bayaran pendahuluan RM50 adalah diperlukan untuk pendaftaran baru. Bayaran Pendahuluan untuk pelanggan port-masuk MNP dikecualikan. Bayaran pendahuluan akan digunakan untuk tolak bil bulan pertama dan anda hanya perlu bayar baki bil untuk bulan pertama.
Kombo data dan panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian di Malaysia hanya boleh digunakan secara domestik di dalam Malaysia sahaja. Perayauan dan IDD akan dicaj berdasarkan kadar Pay-Per-Use (PPU).
Bil pertama pelanggan MYCARE50 akan dipro-ratakan berdasarkan penggunaan kombo data berkelajuan tinggi pelanggan. Kadar penggunaan yang dipro-ratakan adalah seperti berikut:
Nama Pelan | Penggunaan Data 25% atau kurang | Penggunaan Data 26% – 50% | Penggunaan Data 51% – 75% | Penggunaan Data 76% atau lebih |
---|---|---|---|---|
MYCARE50 | RM10 | RM20 | RM30 | RM40 |
Jika pelanggan ingin menamatkan pelan, bil terakhir tidak akan dipro-ratakan. Anda akan dicaj penuh yuran komitmen sebulan.
Panggilan dan internet tanpa had termaktub di dalam Polisi Kegunaan Saksama (FUP) yang dilaksanakan sekiranya anda melebihi 100 jam panggilan atau 100GB data.
Pelan ini TIDAK sah untuk tempoh bertenang 30 hari.
Permohonan untuk bertukar kepada pelan MYCARE50 terbaharu tidak dibenarkan sehingga notis selanjutnya.
redCALL ialah Khidmat Nilai Tambah (VAS) yang menawarkan panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian dan hanya boleh digunakan secara domestik di dalam Malaysia sahaja. Panggilan video dan panggilan suara ke nombor-nombor khas adalah terkecuali.
VAS redCALL adalah kombo kepada pelan Postpaid MYCARE50 dan ia bukanlah satu pilihan. RM10 sebulan akan dicaj ke dalam bil.
Panggilan suara tanpa had termasuk:
Panggilan yang DIKECUALIKAN daripada panggilan suara tanpa had termasuk:
VAS redCALL akan diperbaharui secara automatik pada 1 haribulan setiap bulan.
Jika pelanggan ingin menukar pelannya dari pelan Postpaid MYCARE50 ke pelan lain, langganan redCALL akan dikekalkan kecuali pelan baharu adalah Amazing8 atau RP8.
Panggilan suara ke semua rangkaian di Malaysia TIDAK boleh:
Untuk maklumat mengenai perlindungan Takaful, klik di sini.
Selesaikan aduan anda di Forum Pengguna Malaysia (CFM) www.complaint.cfm.org.my
Hak Cipta © 2024 redONE Network Sdn Bhd 200301016674 (619094-D).
Hak cipta terpelihara.
Selesaikan aduan anda di Forum Pengguna Malaysia (CFM) www.complaint.cfm.org.my
Hak Cipta © 2024 redONE Network Sdn Bhd 200301016674 (619094-D). Hak cipta terpelihara.