Urus akaun anda dengan mudah, bayar bil dan dapatkan ganjaran dengan redONE 1App.

*Untuk senarai penuh negara dan caj panggilan masing-masing, sila semak di sini.
*Semua harga yang dinyatakan tidak termasuk Cukai Perkhidmatan, hanya terpakai untuk pengguna Pascabayar redONE.

Semak Liputan

Dikuasakan oleh Celcom Axiata, pengguna redONE kami boleh menikmati liputan rangkaian terluas dan terbaik yang sama di seluruh Malaysia.

Cari Ejen

Lawati salah satu ejen atau rakan kongsi kami yang dilantik di rantau anda.

Prepaid 5G ULTRAplus Baharu

  1. Berapakah harga pek permulaan redONE 5G Prepaid ULTRAplus dan apakah yang dimuatkan dalam SIM?

    Pek permulaan ULTRAplus Prepaid berharga RM8 dan dimuatkan dengan RM5 kredit. Setelah diaktifkan, anda akan menerima 1 GB bonus pengaktifan yang sah selama 7 hari.

  2. Bilakah pek permulaan redONE 5G Prepaid ULTRAplus akan tersedia di pasaran?

    Pek permulaan redONE 5G Prepaid ULTRAplus akan mula dijual pada 28 Mac 2025.

  3. Di mana saya boleh mendapatkan pek permulaan ULTRAplus?

    Anda boleh membelinya daripada rakan niaga redONE Mobile dan pengedar Prepaid yang sah.

  4. Siapakah yang boleh mendaftar pek permulaan ini?

    Individu berumur 12 tahun ke atas boleh mendaftar untuk pek permulaan ini.

  5. Berapakah jumlah maksimum pek permulaan yang boleh saya dapatkan?

    Anda boleh memiliki dan mendaftarkan sehingga 5 kad SIM.

  6. Bilakah saya akan menerima bonus pengaktifan 1GB?

    Anda akan menerima 1GB bonus pengaktifan selepas menerima SMS pengesahan pendaftaran berjaya.

  7. Saya pelanggan sedia ada Beyondlite. Adakah pelan saya akan ditukar ke pelan ULTRAplus baharu?

    Tidak. Pelan ULTRAplus baharu hanya untuk pendaftaran baharu sahaja. Walau bagaimanapun, anda boleh memohon untuk menaik taraf pelan prepaid anda kepada pelan ULTRAplus baharu.

  8. Bolehkah saya port-in talian saya ke pelan ULTRAplus baharu?

    Ya. Anda boleh port-in ke pelan ULTRAplus Prepaid baharu dengan syarat:
    Tiada baki tertunggak dengan penyedia perkhidmatan semasa anda.
    Tidak terikat dengan sebarang kontrak dengan penyedia perkhidmatan semasa.

  9. Berapakah kadar panggilan dan SMS tempatan?

    Panggilan tempatan: 15 sen / 60 saat
    SMS tempatan: 15 sen setiap satu

  10. Apakah rangkaian yang akan saya gunakan selepas mendaftar pek ULTRAplus baharu?

    Anda akan menggunakan rangkaian 5G/4G redONE Mobile.

  11. Apakah pelan internet ULTRAplus yang tersedia?

    Terdapat 5 jenis pelan internet yang boleh dibeli:

    PasDataHargaTempoh SahCall
    ULTRAplus Daily3GBRM324 jamPPU
    ULTRAplus Weekly15GBRM127 hariTanpa Had
    ULTRAplus2550GB + 10GB hotspotRM2530 hari
    ULTRAplus35150GB + 50GB hotspotRM3530 hari
    ULTRAplus YearlyRM38365 hari

  12. Apa yang akan berlaku jika saya telah menggunakan sepenuhnya kuota internet saya?

    Jika anda telah menggunakan sepenuhnya pelan internet anda, anda masih boleh terus menggunakan internet asas pada kelajuan 512kbps. Sebagai alternatif, anda boleh membeli booster yang tersedia atau membeli semula pelan internet mudah alih untuk menikmati kelajuan internet biasa.

  13. Adakah semua pelan internet disertakan dengan lanjutan tempoh sah?

    Ya. Semua pelan ULTRAplus atau pas ULTRAplus disertakan dengan lanjutan tempoh sah yang tidak akan digabungkan dengan tempoh sah sedia ada tetapi akan ditambah kepada tarikh terbaru.

    (contoh) Jika anda membuat tambah nilai RM30 pada 5 Mac 2025, tempoh sah akan dilanjutkan selama 30 hari sehingga 23:59, 4 April 2025. Jika anda membeli pelan ULTRAplus35 pada 10 Mac 2025, tempoh sah akan dilanjutkan lagi sehingga 9 April 2025.

  14. Bolehkah saya menggunakan hotspot dengan pelan internet mudah alih ULTRAplus saya?

    Untuk pelan ULTRAplus Daily dan ULTRAplus Weekly, penggunaan hotspot boleh digunakan daripada kuota internet asas yang dikongsi. ULTRAplus25 dan ULTRAplus35 akan menggunakan kuota hotspot tambahan khas sebanyak 10 GB dan 50 GB mengikut pelan.

  15. Apakah itu “booster” dan bagaimana saya boleh melanggannya?

    Booster ialah internet tambahan yang boleh anda beli apabila pelan internet mudah alih anda sedang aktif. Anda boleh membeli booster melalui bahagian “Add-Ons” dalam aplikasi redONE Prepaid.

  16. Apa yang akan berlaku jika saya membeli pelan internet mudah alih lain semasa masih mempunyai pelan internet yang aktif?

    Pelan internet mudah alih sedia ada akan tamat serta-merta dan baki kuota yang tinggal akan terbatal.

    Pelanggan dinasihatkan untuk membeli pelan internet mudah alih yang lain selepas kuota yang disertakan telah digunakan sepenuhnya atau tempoh sahnya telah tamat.

  17. Apa yang perlu saya tahu mengenai Panggilan Tanpa Had ke semua rangkaian untuk Unlimited Passes?

    Panggilan Tanpa Had adalah sah untuk semua rangkaian dalam penggunaan domestik sahaja (iaitu dalam rangkaian Malaysia), tidak termasuk panggilan video, panggilan ke nombor tol percuma, atau nombor dengan caj khas (contohnya: 1-300/1-800/600, 121, TM100, 1MOCC, panggilan IDD).Panggilan Tanpa Had ke semua rangkaian untuk Unlimited Passes hanya untuk panggilan atau mesej standard antara individu dan bukan untuk kegunaan komersial dan/atau bukan peribadi.

    Penggunaan bukan standard termasuk tetapi tidak terhad kepada panggilan serentak berbilang, panggilan persidangan, penyaluran semula, penggunaan pusat panggilan, telepemasaran, mesej pukal, komunikasi aplikasi-ke-orang, pemajuan panggilan berterusan, dail automatik, komunikasi mesin-ke-mesin (termasuk menggunakan kad SIM dalam peranti lain), Cellular Trunking Units (CTUs), atau sebarang aktiviti lain yang dianggap bukan penggunaan standard oleh Celcom. Penggunaan yang berlebihan, komersial, dan/atau bukan peribadi mungkin dikenakan kadar panggilan pay-per-use.

  18. Bolehkah saya membatalkan langganan ULTRAplus Yearly saya?

    Tidak. Setelah dilanggan, anda perlu menunggu sehingga tempoh sah tamat.

  19. Berapa lamakah pas satu tahun ini sah?

    ULTRAplus Yearly sah selama 365 hari.

  20. Jika saya tambah nilai RM50 dan melanggan perkhidmatan ini, adakah tempoh sah saya menjadi 50 hari + 365 hari?

    Tidak, anda perlu melanggan semula setiap tahun sebelum tempoh sah tamat.

  21. Bagaimana saya boleh melanjutkan tempoh sah kredit saya?

    Anda boleh melanjutkan tempoh sah kredit melalui aplikasi redONE Prepaid.

  22. Berapakah kos untuk melanjutkan tempoh sah kredit selama satu tahun?

    RM38 akan ditolak daripada baki kredit anda untuk setiap pembelian ULTRAplus Yearly.

  23. Bilakah tempoh sah yang dilanjutkan akan bermula dan bolehkah saya melanggan lebih daripada sekali?

    Tempoh sah yang dilanjutkan akan bermula pada hari anda menerima mesej pengesahan selepas langganan berjaya. Malangnya, anda tidak boleh melanggan lebih daripada sekali dalam setahun.

  24. Bagaimana saya tahu jika langganan saya berjaya?

    Anda akan menerima notifikasi SMS selepas langganan berjaya.

Prepaid 5G ULTRAplus Baharu

  1. 5G Prabayar ULTRAplus baharu boleh dibeli dan didaftarkan mulai 28 Mac 2025.

  2. Kad SIM ULTRAplus baharu ini sah untuk pelanggan baharu sahaja. Pek permulaan boleh dibeli pada harga RM8.

  3. Pek permulaan sah selama 7 hari.

  4. Kad SIM Prepaid 5G ULTRAplus baharu boleh didapati di semua kedai redONE Mobile, kedai rakan kongsi, dan pengedar prabayar.

  5. Pendaftaran boleh dilakukan di kedai-kedai di atas atau pelanggan juga boleh melakukan pendaftaran sendiri secara dalam talian melalui Aplikasi redONE Prepaid.

  6. Kredit Bonus Pengaktifan RM5 adalah tawaran sekali sahaja, diberikan selepas pendaftaran berjaya atau port-in MNP.

  7. Bonus Pengaktifan 1GB adalah tawaran sekali sahaja, sah selama 7 hari, dan diberikan selepas pendaftaran berjaya atau port-in MNP.

  8. Bonus pengaktifan akan digunakan dalam masa 10 minit selepas pelanggan melengkapkan pendaftaran dan menerima SMS Pengaktifan.

  9. Data berkelajuan tinggi disediakan pada kelajuan 5G/4G. Setelah kuota data berkelajuan tinggi yang diperuntukkan habis digunakan, akses data akan disekat. Pemberitahuan SMS yang dijana sistem akan dihantar apabila 100% data berkelajuan tinggi yang dibundel telah digunakan.

  10. Selain itu, perkhidmatan Panggilan Antarabangsa Terus (IDD) dan Perayauan Antarabangsa diaktifkan secara lalai untuk semua pelanggan. Pelanggan yang bercadang untuk ke luar negara dan ingin mengelakkan caj perayauan harus mematikan Data Roaming pada peranti mudah alih mereka.

Pelan Mobile Internet (MI) ULTRAplus

  1. Pelan bulanan MI tidak boleh ditambah (non-stackable). Pelanggan hanya boleh mempunyai satu pelan MI yang aktif pada satu masa. Walau bagaimanapun, mereka boleh menggantikan pelan sedia ada dengan membeli pelan MI baharu. Aplikasi pengguna akan memaparkan tarikh tamat tempoh pelan semasa untuk pengesahan sebelum meneruskan penggantian.

  2. Pelanggan yang melanggan pelan MI auto-berulang layak untuk membeli booster 10 GB 5G/4G. Booster 10 GB 5G/4G akan mengikuti tempoh sah pelan MI.

  3. Booster 10 GB 5G/4G boleh digunakan untuk semua perkhidmatan data, termasuk penggunaan hotspot, tetapi tidak termasuk perayauan data.

  4. Pelanggan yang membeli pelan MI juga boleh membeli Tambah Nilai Data (Data Top-Up).

  5. 5G diaktifkan secara automatik selepas pengaktifan pelan MI berjaya.

  6. Data berkelajuan tinggi untuk pelan ULTRAplus Daily dan ULTRAplus Weekly boleh dikongsi dengan pengguna atau peranti lain, kecuali modem.

  7. Data berkelajuan tinggi untuk pelan ULTRAplus25 dan ULTRAplus35 adalah khusus untuk kegunaan individu sahaja dan tidak boleh dikongsi dengan pengguna atau peranti lain, termasuk modem atau hotspot mudah alih.

  8. Panggilan suara tanpa had tersedia ke semua rangkaian dan hanya boleh digunakan untuk kegunaan domestik dalam Malaysia. Panggilan video dan panggilan ke nombor khas tidak termasuk.

  9. Dasar Penggunaan Saksama (FUP) sebanyak 1,000 minit dikenakan ke atas panggilan tanpa had.

  10. Pelan MI ULTRAplus akan melanjutkan status akaun anda sebagai aktif mengikut tempoh sahnya.

  11. Selepas tempoh sah pelan MI ULTRAplus tamat, sebarang kuota (internet atau panggilan) atau baki yang tinggal tidak akan dibawa ke hadapan.

Pelan MI ULTRAplus Daily/Weekly

    ULTRAplus DailyULTRAplus Weekly
    Harga:
    RM3
    Harga:
    RM12
    Kuota Internet:
    5G/4G 3 GB
    Kuota Internet:
    5G/4G 15 GB
    Panggilan:
    Tanpa Had
    Panggilan:
    Tanpa Had
    Hotspot:
    Ditolak daripada kuota internet bulanan
    Hotspot:
    Ditolak daripada kuota internet bulanan
    Booster:
    RM10 untuk 5G/4G 10 GB
    Booster:
    RM10 untuk 5G/4G 10 GB
    Internet Asas:
    512kbps
    Internet Asas:
    512kbps
    Jumlah Data:
    3 GB
    Jumlah Data:
    15 GB
    Tempoh Sah:
    24 jam mulai pembelian
    Tempoh Sah:
    7 hari

ULTRAplus Daily

  1. ULTRAplus Daily ialah tambahan sekali sahaja. Sah selama 24 jam dari waktu pembelian.

  2. Tambahan sekali sahaja ULTRAplus Daily menawarkan 3 GB data berkelajuan tinggi 5G/4G.

  3. Data 3 GB 5G/4G boleh dikongsi sebagai hotspot.

  4. ULTRAplus Daily ialah tambahan sekali sahaja. Sah selama 24 jam dari waktu pembelian.

  5. Tambahan sekali sahaja ULTRAplus Daily menawarkan 3 GB data berkelajuan tinggi 5G/4G.

  6. Data 3 GB 5G/4G boleh dikongsi sebagai hotspot.

  7. Panggilan akan dicaj pada kadar RM0.15/minit ke semua rangkaian dan hanya sah untuk penggunaan domestik dalam rangkaian Malaysia sahaja.

  8. RM3 akan ditolak daripada kredit utama bagi setiap pembelian tambahan sekali sahaja ULTRAplus Daily.

  9. Yuran pembelian tambahan sekali sahaja ULTRAplus Daily dan kuota 3 GB tidak akan diprorata.

  10. Pelanggan boleh membeli tambahan sekali sahaja ULTRAplus Daily pada bila-bila masa.

  11. Hanya pelan Prabayar ULTRAplus redONE boleh membeli tambahan sekali sahaja ULTRAplus Daily.

  12. Kuota ULTRAplus Daily akan tamat dalam tempoh 24 jam dari waktu pembelian. Sebarang baki kuota ULTRAplus Daily yang tidak digunakan tidak akan dibawa ke hadapan.

  13. Tambahan sekali sahaja ULTRAplus Daily boleh dibeli melalui USSD *108# atau aplikasi redONE Prepaid.

ULTRAplus Weekly

  1. ULTRAplus Weekly ialah tambahan sekali sahaja yang sah selama 7 hari dari waktu pembelian.

  2. Tambahan sekali sahaja ULTRAplus Weekly menawarkan 15 GB data berkelajuan tinggi 5G/4G.

  3. Data 15 GB 5G/4G boleh dikongsi sebagai hotspot.

  4. Panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian hanya sah untuk penggunaan domestik dalam rangkaian Malaysia. Panggilan video dan panggilan ke nombor khas tidak termasuk.

  5. RM12 akan ditolak daripada kredit utama bagi setiap pembelian tambahan sekali sahaja ULTRAplus Weekly.

  6. Yuran pembelian tambahan sekali sahaja ULTRAplus Weekly dan kuota 15 GB tidak akan diprorata.

  7. Pelanggan boleh membeli tambahan sekali sahaja ULTRAplus Weekly pada bila-bila masa.

  8. RM12 akan ditolak daripada kredit utama untuk setiap pembelian tambahan ULTRAplus Weekly sekali.

  9. Hanya pelan redONE ULTRAplus Prepaid boleh membeli tambahan sekali sahaja pelan MI mingguan ini

  10. Sebarang baki kuota ULTRAplus Weekly yang tidak digunakan tidak akan dibawa ke hadapan.

Pelan MI ULTRAplus Monthly

    ULTRAplus25ULTRAplus35
    Harga:
    RM25
    Harga:
    RM35
    Kuota Internet:
    5G/4G 100 GB
    Kuota Internet:
    5G/4G 150 GB
    Data Bonus:
    Data Bonus:
    5G/4G 50 GB
    Panggilan:
    Tanpa Had
    Panggilan:
    Tanpa Had
    Hotspot:
    10 GB
    Hotspot:
    50 GB
    Booster:
    RM10 untuk 5G/4G 10 GB
    Booster:
    RM10 untuk 5G/4G 10 GB
    Internet Asas:
    512kbps
    Internet Asas:
    512kbps
    Jumlah Data:
    110 GB
    Jumlah Data:
    250 GB
    Tempoh Sah:
    30 hari
    Tempoh Sah:
    30 hari

ULTRAplus25

  1. ULTRAplus25 ialah tambahan auto-berulang. RM25 akan ditolak daripada kredit utama pelanggan setiap 30 hari dengan syarat terdapat kredit yang mencukupi.

  2. ULTRAplus25 menawarkan 100 GB data berkelajuan tinggi 5G/4G, 10 GB data hotspot, dan panggilan tanpa had ke semua rangkaian.

  3. Kuota utama dan data bonus adalah untuk kegunaan peribadi sahaja dan tidak boleh dikongsi.

  4. RM25 akan ditolak daripada kredit utama bagi setiap langganan tambahan ULTRAplus25.

  5. Yuran langganan tambahan ULTRAplus25 dan kuotanya tidak akan diprorata.

  6. Data Hotspot 10 GB akan digunakan terlebih dahulu sekiranya pelanggan berkongsi data.

  7. Panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian hanya sah untuk penggunaan domestik dalam rangkaian Malaysia. Panggilan video dan panggilan ke nombor khas tidak termasuk.

  8. Pelanggan boleh melanggan tambahan ULTRAplus25 pada bila-bila masa.

  9. RM25 akan ditolak daripada kredit utama untuk setiap langganan tambahan ULTRAplus25.

  10. Hanya pelan redONE Prepaid ULTRAplus boleh melanggan pelan MI auto-berulang ULTRAplus25 ini.

  11. Sebarang baki kuota ULTRAplus25 yang tidak digunakan tidak akan dibawa ke hadapan.

  12. ULTRAplus25 boleh dilanggan melalui USSD *108# dan Aplikasi Prabayar untuk langganan layan diri.

PROMO ULTRAplus35

  1. ULTRAplus35 ialah tambahan auto-berulang. RM35 akan ditolak daripada kredit utama pelanggan setiap 30 hari dengan syarat terdapat kredit yang mencukupi.

  2. ULTRAplus35 menawarkan 150 GB data berkelajuan tinggi 5G/4G, 50 GB data hotspot, dan panggilan tanpa had ke semua rangkaian.

  3. [PROMOSI] Data bonus diberikan secara percuma pada setiap pembaharuan sehingga pelanggan berhenti melanggan ULTRAplus35 atau menamatkan akaun.

  4. Kuota utama dan data bonus adalah untuk kegunaan peribadi sahaja dan tidak boleh dikongsi.

  5. RM35 akan ditolak daripada kredit utama bagi setiap pembelian one-off tambahan ULTRAplus35.

  6. Yuran langganan tambahan ULTRAplus35 dan kuotanya tidak akan diprorata.

  7. Data hotspot akan digunakan terlebih dahulu sekiranya pelanggan berkongsi data.

  8. Panggilan suara tanpa had ke semua rangkaian hanya sah untuk penggunaan domestik dalam rangkaian Malaysia. Panggilan video dan panggilan ke nombor khas tidak termasuk.

  9. Pelanggan boleh melanggan tambahan ULTRAplus35 pada bila-bila masa.

  10. RM35 akan ditolak daripada kredit utama untuk setiap langganan tambahan ULTRAplus35.

  11. Hanya pelan redONE Prepaid ULTRAplus boleh melanggan pelan MI auto-berulang ini.

  12. Sebarang baki kuota ULTRAplus35 yang tidak digunakan tidak akan dibawa ke hadapan.

  13. ULTRAplus35 boleh dilanggan melalui USSD *108# dan Aplikasi Prabayar untuk langganan layan diri.

ULTRAplus Yearly

  1. Pelan ULTRAplus Yearly ialah pas tahunan sekali bayar yang tidak termasuk data atau panggilan.

  2. Pelan ini akan memanjangkan tempoh sah akaun SIM anda selama 365 hari dari tarikh pembelian. Sila ambil perhatian bahawa ia tidak boleh digabungkan dengan tempoh sah sedia ada.

  3. Setelah pembelian berjaya, RM38 akan ditolak daripada kredit utama anda. Ini adalah pembelian sekali sahaja, jadi anda tidak boleh membeli lebih daripada satu pas pada satu masa. Namun, anda boleh membelinya semula selepas tempoh sah semasa anda tamat.

  4. Pelan ULTRAplus Yearly ini eksklusif untuk pengguna redONE Prepaid ULTRAplus sahaja. Anda boleh melanggan dengan mudah melalui *USSD 108# atau aplikasi redONE Prepaid untuk pengalaman yang pantas dan tanpa kerumitan.

Booster

  1. ULTRAplus Booster ialah Internet 10 GB 5G/4G yang boleh digunakan sebagai hotspot.

  2. Tempoh sah ULTRAplus Booster akan bermula dari tarikh pengaktifan dan akan mengikut tempoh sah pelan ULTRAplus MI.

  3. Tempoh sah ULTRAplus Booster adalah sama dengan tempoh sah pelan ULTRAplus MI.

  4. Jika pelanggan berhenti melanggan pelan ULTRAplus MI sebelum tempoh sahnya tamat, ULTRAplus Booster akan dihentikan secara automatik, dan sebarang baki kuota data yang tidak digunakan akan terbatal.

  5. ULTRAplus Booster tidak akan memanjangkan tempoh sah akaun. Sebarang kuota data yang tidak digunakan akan terbatal apabila pelan MI tamat tempoh.

  6. Booster ini boleh dibeli bersama ULTRAplus Daily, ULTRAplus Weekly, ULTRAplus25, dan ULTRAplus35 promo.

Menukar atau Menggabungkan Pelan MI

  1. Jika anda melanggan pelan MI ULTRAplus yang baharu—sama ada jenis yang sama atau berbeza—semasa masih mempunyai pelan ULTRAplus yang aktif, pelan semasa anda akan digantikan dengan pelan baharu. Memandangkan hanya satu pelan ULTRAplus MI sahaja yang boleh aktif pada satu masa, sebarang langganan baharu akan menggantikan pelan sedia ada.

  2. Sila ambil perhatian bahawa sebarang tambahan (add-on) atau booster yang dibeli dengan pelan sebelumnya tidak akan dibawa ke pelan baharu. Jika anda ingin terus menggunakan add-on atau booster, anda perlu membeli yang baharu untuk pelan MI ULTRAplus yang anda langgan. Tempoh sahnya akan mengikut tempoh pelan baharu anda.

  3. Setelah pelan MI ULTRAplus baharu berjaya diaktifkan, ia akan bermula serta-merta, dan pelan sebelumnya tidak lagi aktif. Tempoh sah pelan baharu akan bermula dari tarikh pengaktifan dan bertahan mengikut tempoh yang dinyatakan dalam butiran pelan.

Keutamaan Penggunaan Data

    KeutamaanULTRAplus
    Jenis DataPenggunaan Data
    PertamaBonus Pengaktifan1 GB (7 hari)
    Ke-2Mobile Internet
    1. ULTRAplus Daily
    2. Pas Raya
    3. ULTRAplus Weekly (15 GB)
    4. ULTRAplus25 (50 GB)
    5. ULTRAplus35 (150 GB)
    Ke-3Data Bonus
    1. ULTRAplus35 (50 GB)
    Ke-4Booster 5G/4G
    1. 10 GB
    Ke-5Purchased Data Top-Up
    1. 1 GB = RM3 (24 jam)
    2. 2 GB = RM10 (7 hari)
    3. 5 GB = RM20 (30 hari)
    4. 10 GB = RM30 (30 hari)
    Ke-6Internet Asas512kbps
  1. Penggunaan hotspot akan ditolak daripada kuota data 5G/4G yang disertakan untuk ULTRAplus Daily & ULTRAplus Weekly.

  2. Penggunaan hotspot untuk ULTRAplus25 & ULTRAplus35 akan ditolak daripada kuota hotspot yang diperuntukkan, iaitu 10 GB & 50 GB masing-masing.

Naik Taraf ke Postpaid 5G devicePRO (Telefon 5G PERCUMA)

  1. Pelanggan Prepaid ULTRAplus akan ditukar kepada akaun induk Postpaid.

  2. Hanya pelanggan Prepaid berumur 18 tahun ke atas yang layak untuk naik taraf ini.

  3. Talian Prepaid (ULTRAplus) mesti aktif digunakan:

  4. Terbuka kepada pelanggan ULTRAplus35 yang memenuhi syarat berikut:

    • Penggunaan melebihi enam (6) bulan (180 hari) dari tarikh langganan pertama (6 kali pembaharuan automatik berturut-turut).

    • Pembayaran baik (Tiada pembatalan dalam tempoh 180 hari).

    • Akaun Prepaid semasa dalam status aktif. Sebarang penggantungan atau sekatan tidak dibenarkan.

  5. Tiada pelan kesetiaan kontrak untuk pelan peranti utama atau talian tambahan.

  6. Hanya talian yang berjaya dinaik taraf layak menerima telefon pintar percuma.

  7. Bagi pelanggan akaun induk yang menyertai tawaran ini, tempoh kontrak akaun induk akan ditetapkan semula kepada 24 bulan.

  8. Pengebilan individu tidak dibenarkan.

  9. Akaun induk tidak dibenarkan turun/naik taraf selepas menyertai tawaran ini.

  10. Pelanggan Korporat, M2M dan Warga Asing tidak layak untuk program ini.

  11. Caj pemprosesan RM50 akan dikenakan ke dalam bil pelanggan.

English Language
Bahasa Malaysia
Malaysia Flag
Singapore Flag
Thailand Flag

EN | BM