Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) akan
menjalankan survei Kepuasan Pelanggan 2024 (CSS 2024) – Perkhidmatan
Selular Awam & Akses Jalur Lebar dan survei Pengguna Internet 2024 (IUS 2024)
untuk mengumpul data berkenaan tahap kepuasan pengguna dan
tingkah laku serta trend penggunaan internet di Malaysia.
Survei ini akan dijalankan sehingga 31 Disember 2024 melalui portal tinjauan
SKMM yang selamat. Pengguna rakyat Malaysia berumur 15 tahun ke atas boleh
menjawab soalan survei dengan mengakses melalui mana-mana peranti
menggunakan kod QR atau pautan di bawah:
Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) akan menjalankan survei Kepuasan Pelanggan 2024 (CSS 2024) – Perkhidmatan Selular Awam & Akses Jalur Lebar dan survei Pengguna Internet 2024 (IUS 2024) untuk mengumpul data berkenaan tahap kepuasan pengguna dan tingkah laku serta trend penggunaan internet di Malaysia.
Survei ini akan dijalankan sehingga 31 Disember 2024 melalui portal tinjauan SKMM yang selamat. Pengguna rakyat Malaysia berumur 15 tahun ke atas boleh menjawab soalan survei dengan mengakses melalui mana-mana peranti menggunakan kod QR atau pautan di bawah:
Data yang dikumpulkan melalui platform dalam talian ini menggunakan teknologi penyulitan SSL, disimpan dalam pangkalan data tempatan yang dilindungi kata laluan dan alamat IP tidak disimpan. Responded adalah disarankan untuk membersihkan cache dan sejarah pengimbas komputer untuk melindungi privasi setelah menjawab survei ini.
Adalah dimaklumkan bahawa tujuan survei ini adalah untuk pengumpulan data sahaja. Tiada sebarang data peribadi seperti nama penuh, kad kredit/debit atau maklumat bank akan dikutip bagi survei ini. Tiada wang akan dikutip mahupun sebarang urusan jualan akan dilakukan. Penyertaan adalah secara sukarela, namun begitu penglibatan daripada orang ramai amat dihargai.
Sebarang perubahan tempoh survei akan diumumkan di laman sesawang MCMC: www.mcmc.gov.my
Data yang dikumpulkan melalui platform dalam talian ini menggunakan teknologi penyulitan SSL, disimpan
dalam pangkalan data tempatan yang dilindungi kata laluan dan alamat IP tidak disimpan. Responded adalah
disarankan untuk membersihkan cache dan sejarah pengimbas komputer untuk melindungi privasi setelah
menjawab survei ini.
Adalah dimaklumkan bahawa tujuan survei ini adalah untuk pengumpulan data sahaja. Tiada sebarang data
peribadi seperti nama penuh, kad kredit/debit atau maklumat bank akan dikutip bagi survei ini. Tiada wang
akan dikutip mahupun sebarang urusan jualan akan dilakukan. Penyertaan adalah secara sukarela, namun
begitu penglibatan daripada orang ramai amat dihargai.
Sebarang perubahan tempoh survei akan diumumkan di laman sesawang MCMC: www.mcmc.gov.my
*Untuk senarai penuh negara dan caj panggilan masing-masing, sila semak di sini.
*Semua harga yang dinyatakan tidak termasuk Cukai Perkhidmatan, hanya terpakai untuk pengguna Pascabayar redONE.
Perkara | Amazing38 | Amazing58 |
---|---|---|
Yuran Pendaftaran | RM10 | RM10 |
Bayaran Pendahuluan | RM38 | RM58 |
Penggunaan | Data Penggunaan | |
---|---|---|
Rancang | Amazing38 | Amazing58 |
1 st | redDAILY 1GB/hari | redDAILY 1.5GB/hari |
redVIDEO | , redSOCIAL, redSTUDY, redMUSIC | Membeli redVIDEO, redSOCIAL, redSTUDY, redMUSIC |
10GB ketiga 22GB Data | 4G | LTE yang digabungkan |
– 4 Tambah Nilai | Data | Dibeli |
ke- 5 | @64kbps | Internet Asas @64kbps |
redCALL
redDAILY
Amazing38 | Amazing58 |
---|---|
1GB sehari | 1.5GB sehari |
Amazing58
Nama Pelan | Penggunaan Data 25% atau kurang | Penggunaan Data 26% – 50% | Penggunaan Data 51% – 75% | Penggunaan Data 76% atau lebih |
---|---|---|---|---|
MENAKJUBKAN58 | RM12 | RM24 | RM36 | RM48 |
Amazing38
Nama Pelan | Penggunaan Data 25% atau kurang | Penggunaan Data 26% – 50% | Penggunaan Data 51% – 75% | Penggunaan Data 76% atau lebih |
---|---|---|---|---|
MENAKJUBKAN38 | RM7 | RM14 | RM21 | RMw8 |
Amazing8
redCALL
redDAILY
Selesaikan aduan anda di Forum Pengguna Malaysia (CFM) www.complaint.cfm.org.my
Hak Cipta © 2024 redONE Network Sdn Bhd 200301016674 (619094-D).
Hak cipta terpelihara.
Selesaikan aduan anda di Forum Pengguna Malaysia (CFM) www.complaint.cfm.org.my
Hak Cipta © 2024 redONE Network Sdn Bhd 200301016674 (619094-D). Hak cipta terpelihara.